l'Atelier

l'Atelier

Prison break

Prison break

Bathroom

Bathroom

woensdag 5 januari 2011

New Project

The last weeks I was busy to make two houses, one for Sabiha and one for me.
I sold the big house because it didn't have the space that I want and I like to build houses.
The house for Sabiha is ready, she shall show it herself.
After her house was ready, I doubted if I shall finish the "chambre de S" but I didn't have the patience to do it.
It needs to many tiny things and that is something that my eyes are not ready for.
I started with a floor, I love to do this.
The platform had already wax on it and have exactly the colour I want.
What kind of room it will be...........suprise.......more about that later.

15 opmerkingen:

  1. WAT GA JIJ TOCH SNEL,IK WACHT GEDULDIG AF OP DE VOLGENDE FOTO,S.MOOIE VLOER HOOR
    GROETJES ADRIE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, prachtige vloer! Ben erg benieuwd wat je volgende project is.

    Trouwens nog bedankt voor het mooie kannetje van de kladblogdag! Ik ben maandag bij Annemieke geweest en toen heb ik het gekregen.
    Kun je me misschien je adres mailen naar eefminis at gmail punt com, dan komt er iets die kant op.

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vloertje! Vind ik ook het leukst om te doen, het bouwen. Maar zo'n vloertje maken is ook een leuk werkje. Mooi visgraatje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DE vloer ziet erg mooi uit en ben toch benieuwd naar resultaat van je project.
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vloertje. Het bouwen van een huis vind ik ook eigenlijk het leukst met mooie wanden en vloeren...
    Ben benieuwd naar volgende foto's.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik bovenstaande reakties lees, ik ben toch meer van het vul werk. :)
    Maar het ziet er erg mooi uit, ben benieuwd wat het voor kamer het gaat worden. En ook nieuwsgierig naar het huis van Sabiha.
    groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit, ik vind de kleur met de wax erop ook erg mooi uitvallen.
    Ben erg benieuwd wat voor een kamer het gaat worden :)

    Groetjes, Jollie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig vloertje Sylvia!!!
    En je bent wel snel hoor, dat je het huis van Sabiha al af hebt!!! Ben benieuwd hoe het er uitziet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toujours aussi beau.. ! un vrai régal !
    je reviens avec plaisir!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful parquet floor! I have been following your blog only a few months. Hope you recover well and quickly!
    Best wishes,
    Saila
    Finland

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowww it's wonderful !!! I love specially the one in the left. What is it made of??
    Congratulations!!!
    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hola! Que suelos tan bonitos, me encantan.Un beso

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Que alegría verte otra vez metida en faena. Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Que belleza de madera y que paciencia y buen hacer tienes ! Mariajo

    BeantwoordenVerwijderen